niedziela, 14 marca 2021

Sala koncertowa skala 1: 10 , dzisiaj utwory J. S Bacha zapraszamy

 Sala koncertowa, dzisiaj utwory J. S. Bacha obowiazują stroje wieczorowe














Przybyli pierwsi goście




Instrumenty, gitarę zrobiłam sama


A teraz trochę szczegółów




Wielkie malowanie sprayem na balkonie




Sala koncertowa w starym radiu, skalę , pokrętła zrobiłam sama, kupiłam napis i klawisze

Balkon na kolumnach


Kolumny




Reczne szycie obić foteli i tapicerowanie

Skala do radia

















Scena i miejsce na instrumenty


łoża



Sufit




Plafony gipsowe zrobiłam sama 4 lata temu, teraz tylko malowanie




Pierwsza lampa, na balkon







loża


kurtyna i ja wewnątrz


główne wejście 


fotele mają z tyłu lampeczki


fotele mają ozdoby z boku


widok z góry  na balkon

scena, a na scenie moja rodzina gdy miałam 16 lat- z lewej strony Ja

pierwszy fotel przyklejony

balkon widok z przodu





ściana główna


prawie koniec

widok z góry

sufit


żyrandole w pozycji odwrotnej




11 komentarzy:

  1. Es una escena maravillosa, no le falta ningún detalle.
    Enhorabuena por tan fantástico trabajo.
    Un saludo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta scena naprawdę wyszła fenomenalnie. Jak zwykle gratuluję cierpliwości w dopieszczaniu detali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Wspaniała sala koncertowa. Tyle detali, precyzyjne wykonanie. I wszystko to w malutkim wnętrzu radia. Para melomanów mnie wprost urzekła . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co Pani robi to CUDEŃKA. Trzy godziny siedziałam dzisiaj i oglądnęłam wszystko. Skorzystałam z kilku porad i jestem zachwycona. Na pewno będę stałym gościem na Pani blogu. Pozdrawiam i dziękuję, że dzieli się Pani swoją wiedzą. Urszula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pozdrawiam i zapraszam do oglądania bloga i do galerii

      Usuń