niedziela, 26 maja 2013

Porcelana -mini



       Wczoraj dostałam piękne prezenty i bardzo chcę je Wam pokazać

                               Porcelanowy serwis do herbaty




      Dwa naczynia porcelanowe do soli i mąki z pokrywkami metalowymi



                     Porcelanowe duże talerze : 4 płytkie i 4 głębokie 
              Na talerzach przepyszne jedzenie a w kielichach wino 

              Pory, marchewki, pietruszki, truskawki, banany chleb,
              bułka i kalafior  to moje dzieło, natomiast kiwi, pomidory 
              i  grejpfruty kupiłam na allegro


                   


                     W kieliszkach prawdziwe wino francuskie








                      Porcelanowa zastawa  do herbaty  dla 4 osób,
                ciasto i truskawki  (rolada, makowiec i tort ) moje dzieło






5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zestaw jest bardzo piękny, od chili kiedy zajęłam się wyrabianiem małych rzeczy moi bliscy wiedzą jaki kupić dla mnie prezent. To jest prezent od córki.

      Usuń
  2. Prawdziwa uczta. Kawałki tortu i por najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwe jedzenie dopiero w produkcji. Jak zrobię więcej to się pochwalę.

      Usuń