piątek, 8 listopada 2013

Zlew i duża miska do mycia skala1:10

                              


                                 Taki zlew był w mojej kuchni






 Cały czas myślałam z czego zrobić ten zlew,   kupiłam kolanko też  się nadaje






  Następnie w łazience spostrzegłam dezodorant w kulce, którego kształt też mógłby być






                      Popatrzyłam na plastikowy kieliszek i ......



                                    


                                        
                                 i przepiłowałam go na pół





                                             odcięłam nóżkę




                        z blaszki wycięłam tylną ściankę zlewu




                    w kieliszku nawierciłam otwór na rurę odpływową




                                      przycięłam rureczkę  na kran




         potrzebne przedmioty:
          - blaszka
          - rureczka
          - dwa różne zapięcia do kolczyków
          - gwoździk






  


                            przygotowane elementy do budowy zlewu




 zapięcie do kolczyka rozprostowałam i oszlifowałam do potrzebnego kształtu- to będzie pokrętło kranu




   Na przygotowanym zapięciu umieszczamy i przyklejamy 2 srebrne małe kulki z dziurką, na gwoździu trzecia kulka




 Na końcach kulek w otworach umieszczamy i przyklejamy łebki od szpilek
 ( w celach ozdobnych pokrętła kranu)




                                    pierwsza przymiarka kranu





       rurkę bardzo powoli wyginamy w rękach, dopiero później ucinamy na odpowiedniej długości




      odcięty kieliszek zanurzamy w puszce z farbą olejną, aby uzyskać efekt zlewu emaliowanego  a  nie malowanego


    

                                 to samo robimy ze ścianą zlewu




                           zostawiamy do wyschnięcia na całą dobę




                  tutaj zostawiłam ściankę nad puszką by odciekła farba




                        umieszczamy kran w otworze i przyklejamy








                   kran- pokrętło pomalowałam złotym lakierem do paznokci




 na drugi dzień, gdy jeszcze farba dokładnie nie wyschła połączyłam obie części aby skleiły się farbą


                                      

                                       pierwsza parada zlewu




  tu z dołączonymi rurami i kolankiem z gumki do zakraplacza ( to prowizorka, bo rury podłączę dopiero w domku)




                z kieliszka zrobiłam także miskę emaliowaną  do mycia




 obcinamy tym razem nóżkę bo z niej będzie miska, natomiast z reszty abażur do lampy pokojowej




      obciętą i oszlifowaną nóżkę zanurzamy w farbie i suszymy całą dobę




   ażeby ususzyć bez zarysowań tylną scianę zlewu jak i miskę umieściłam je na szpilkach wbitych w styropian



21 komentarzy:

  1. Efekt bardzo realistyczny, jak zwykle. Jestem pod wrażeniem Twojej metody "emaliowania". Ciekawe, jak wypada ta metoda zanurzania w farbie olejnej w porównaniu do nanoszenia farby sprayem. Ja raczej wybieram emalie akrylowe ze względu na brak zapachu ( maluchy w domu ). Czy mogę zapytać, dlaczego olejna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam sprayem ale po pierwsze muszę wychodzić na balkon, zabezpieczyć przedmiot i otoczenie i dużo się go marnuje. Ja kupuje farby olejne i lakiery np Altax- szybkoschnący i do wnętrz jest bezpieczny, można go stosować do malowania zabawek oraz w pokojach dziecięcych, szkołach i szpitalach. Olejna śnieżka spełnia wymagania dla pomieszczeń użyteczności publicznej oraz służby zdrowia. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mega pomysłowo!!! Wygląda jak prawdziwy. Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  3. This is totally Brilliant!!! I love the style and the finish on the sink and your method of adding scrap materials and spinning them from 'straw into gold', is a Pleasure to watch!
    :D

    elizabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you that you visited me again, and for such kind words. Regards

      Usuń
  4. w domu mojej babci kochanej był dokładnie taki sam , babcia pomalowała go na zewnątrz w błękitne kwiaty.Do tego cały ten zlew nie był w kuchi tylko w takim przedsionku i wode sie z niego brało do misek albo do balli lub potem wylewało.Czyli serio serio"zlew"
    Zawsze jak oglądam pierwsze zdjęcie to nie wiem czy to miniatura czy 1/1 skala
    Próbowałs rozgrzewac metal przed zginaniem, :) puste rurki w srodku mozna zabezpieczyć wkładajc cos w nie do sodka w miejscu zginania, przepraszam ze mędrkuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że się mędrkujesz bo wtedy inni też mogą skorzystać z twojej rady, wiem, że do grubszych rur przy zginaniu wsypuje się piasek ale kiedy sie to robi powoli przy maleńkich rureczkach to tez się udaje. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Jesteś genialna w pomysłowości tworzenia !!!!!!
    Uwielbiam to Twoje spojrzenie na przedmioty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko powielam przedmioty już kiedyś przez kogoś zrobione, za to ty tworzysz nowe cuda. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Очень реально смотрится! Мне понравилась идея покраски раковины! Спасибо, это можно попробовать сделать!
    С уважением
    Татьяна

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Большое спасибо, что вы посмотрите на меня. Я приветствую вас очень serdrcznia.

      Usuń
  7. you are soo clever, thank you for sharing how you made your sink I love it :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszej chwili myślałam, że to gotowiec, tak ładnie emaliowane - kto by pomyślał, ze to kieliszek do jajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę teraz kupować większe pojemniki z farbami, żeby większe elementy się mieśaciły. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Witam, od dłuższego czasu obserwuję Pani bloga i zdecydowałam się nominować go do Liebster Blog Award w ramach uznania i podziwu dla prowadzonej przez panią działalności blogowej.
    http://czudo.blogspot.com/2013/11/elfowe-klimaty-mini-roslina-i-nominacja.html

    Serdecznie zapraszam do przyłączenia się do tej zabawy i dołączam zasady:
    Zgodnie z zasadami, trzeba odpowiedzieć na zadane przeze mnie pytania oraz nominować 11 wyjątkowych blogów (oprócz tego, który Pani bloga wyróżnił) i rozesłać właścicielom pytania.

    Pozdrawiam, Czudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, bardzo mi miło, że spotkał mnie taki zaszczyt. Chętnie się przyłącze do zabawy i tylko proszę o resztę wskazówek. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Cieszę się, że zabawa spotkała się z Pani entuzjazmem.
      Co do wskazówek: należy skopiować ode mnie pytania i na nie odpowiedzieć publikując to na swoim blogu oraz wskazać 11 blogów (które są przez Panią cenione i podziwiane, prowadzone z miłością, pasją, starannością itd) zasługujących na ten tytuł i ich właścicielom zadać własne, nurtujące nas pytania oraz poinformować ich o fakcie wyróżnienia.

      Życzę miłego weekendu. :)

      Usuń
  10. I am so glad I found your blog. So many wonderful creative ideas. I love your work. The sink is fantastic.
    Thanks for sharing.
    Hugs, Drora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your frequent visits and I am very happy that I can be helpful and that you like my work. Regards

      Usuń