sobota, 25 stycznia 2014

Lampa Titanic miniatura 1:12 krok po kroku

Tu dla was skopiowałam z bloga  http://titanicinminiatuur.blogspot.com.br/ 
oraz z
 http://connydungen.blogspot.nl/   jak zrobić lampę. 



             Zajrzyjcie tam,  jest wiele ciekawych przedmiotów.
 Polecam !!!


Deze zijn kleiner als van de Titanic.
Ik heb er vier gemaakt voor in mijn museum.




















 Poniżej lampa w moim wykonaniu.




 



 

Kółeczka wyciąć z kartonu wielkości około 2,5 cm promień  lub od razu wyciąć z kartonu z folią aluminiową np. po niemieckich murzynkach 




w środku kółka otwór wielkości około 1 cm żeby zmieścić trzon lampy, najlepiej z przeźroczystego materiału- ja do tego użyłam opakowania po błyszczyku

 




        obcinamy do długości około 7 cm, potem trzeba będzie jeszcze skrócić



                             Na rurce wywiercamy też 20 otworków







Teraz nanizamy przeźroczyste koraliki, może być Swarowski- 
powinno ich być 

3x5mm
3x4mm
3x3mm
3x2mm

 








starej złotej bransoletki  użyłam do wykonania obrzeza lampy, gdyż nie znalazłam takiej obręczy




Bransoletkę pocięłam na małe 3cm kawałki i użyłam lewej strony bo jest ciekawsza 


użyłam także 2 złotych kółeczek od biżuterii, które przecięłam na pół




 Tu mamy koraliki różnych rozmiarów 




ten koralik ma 6mm wykorzystam go do ozdobienia dołu lampy



Dół lampy: 
złota obwódka od plastikowego guzika
koralik 6mm

 
 
 
złote obrzeże od guzika, 
złota ozdoba do biżuterii, 
złota szpilka
koralik 6mm
koralik 2mm 
 



sklejona ozdoba dołu lampy

 
Z buteleczki po płynie miceralnym wycięłam potrzebną mi obręcz, która będzie ozdobna
 
szpilkami zaznaczyłam miejsca, gdzie umieszczę przecięte złote kółeczka
 
 
 




 
 
W środku w lampach  będą umieszczone żarówki, lampy będą świeciły


10 komentarzy:

  1. Thanks for showing this detailed tutorials, your lamp is so very wonderful and well made.
    Hugs
    Wyrna

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne te lampy ;D
    dzięki za tutorial - na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jubilerska precyzja. Pięknie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  4. thank you for this great tutorial, Im going to give this a try

    Hugs
    Marisa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Erg mooi geworden je lamp, mijn complimenten.

    xxx Conny From The Netherlands.

    OdpowiedzUsuń