niedziela, 20 września 2015

Moje prezenty urodzinowe i przedmioty zakupione na targu staroci w Zielonej Górze podczas winobrania




                Talerze porcelanowe niemieckiej firmy  - prezent od dzieci




                                        Okucia do drzwi -prezent




                                         Sygnowany talerzyk



                                                Szachy- prezent








                               Komoda z szufladami -prezent













                               Zakup na allegro- porcelana


                                Na tle opakowania od żyletki


                                  Gąska z ołowiu zakup na targu






                          Talerz ozdobny francuskiej firmy, porcelana
                                     zakup na targu za 10 zł






              Zobaczcie, że ten z Francji i te z Niemiec mają identyczne wzory



  
 Nie wiem jaka to firma, ale wzory te same, pani na targu mówiła, że z Anglii













                                     zakupy na targu za grosze




                                         Angielski policjant




                                       Klatki na ptaszki -kolczyki








                                   Kufel z 1972 roku z Monachium










                      Kieliszek i naparstek, który będzie doniczką






                  Naczynko do przechowywania pukla włosów ukochanej





      Rzeźbione aniołki, bedą wykorzystane w następnej mojej budowli



                            Angielskie kolczyki metalowe z papugami




      Angielskie kolczyki z prezentami pod choinkę dla moich małych dzieci




                Mała Mi i korale na buteleczki i słoiczki do kremu i perfum




                                           Brązowy konik




                                                           Takie tam



                                                    I wszystko razem


8 komentarzy:

  1. Ale śliczności! Wow!
    To mnie chyba ostatecznie zmobilizuje, żeby w niedzielę wstać z rana i pojechać na Młyn pogrzebać w kartonach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Urzula! I can see that you had a Very Happy Birthday, judging by all of your Delightful miniature gifts! The plates are really Beautiful and so are all of the other mini items that you scored from the market! Well done in finding all of your new treasures!

    elizabeth

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia urodzinowe:)
    KOlekcja piekna, az zazdroszczę( w pozytywnym tego słowa znaczeniu, oczywiście)
    Ja tez poprosiłam moja rodzine o to,zeby na swieta sprawili mi w prezencie jakieś miniaturki, których sama nie mogę jeszcze zrobić- np mebelki , porcelanę czy sztućce...
    Chyba przejrzę wszystkie posty od samego początku ...
    a wracajac do kafelków do pieca, nie brałam pod uwagę gliny rzeźbiarskiej, ja pewnie zrobiłabym je z modeliny termoutwardzalnej...Czy glina była wypalana?
    Mysle,ze nie będziesz mi miała za złe,ze będę mówić per "Ty", w blogosferze to nikogo nie razi:)
    Zajrzyj do mnie, mój blog to: lniany-zaułek.blogspot.com, zreszta klikajac na moje zdjęcie w komentarzu od razu będziesz przekierowana na mój blog:0
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Zdaje się,że jesteśmy w podobnym wieku...

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż za miniaturowe rarytasy... MmmmMMmmm... Urzekły mnie talerzyki i filiżanki...

    OdpowiedzUsuń