czwartek, 27 czerwca 2013

Nowa -stara sypialnia i trochę innych przedmiotów



 Wróciłam z wakacji, a tu niespodzianka. Odnalazła się przesyłka z zakupami z allegro, a myślałam, że już nic z tego nie będzie, tylko pozostanie mi  płakać.

  

      Muszę się szybko pochwalić zakupami. 
                          Nowa sypialnia z lat 50-tych.

                                  

                          Piękna 3- drzwiowa szafa,




   
            Łoże małżeńskie  z pościelą i narzutą zaprasza do dobrego snu,
                       a piękna lampa do ich oświetlania,




   Przybyło mi także dziecko wraz z  łóżeczkiem, pościelą i szafą,







                     oraz nowy stary telewizor i  radio




                       
                                       

                                      leżak i ozdoba - globus.

     No i teraz nie zostało mi nic innego jak zabrać się za budowę domu.

4 komentarze:

  1. Przyjemnie będzie pooglądać domek "sprzed kilkudziesięciu lat", tak jakby cofnąć się w czasie i odwiedzić swoich rodziców czy dziadków w tamtym okresie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Meble i przedmioty robię w skali 1;10 i fajnie ale za to problem z pokojami, bo moje mieszkanie miało 3,5m wysokości i długość mieszkania to około 20 m. Gdzie ja to wszystko zmieszczę. Postanowiłam zrobić każde pomieszczenie osobno, ale jednocześnie tak by można było poszczególne pomieszczenia złożyć w całość. Myślę, że około jesieni pokój stołowy będzie gotowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę taką tapetę i leżak, ale w wersji oryginalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystarczy tylko powiększyć zdjęcie i wszystko będzie duże i oryginalne.

    OdpowiedzUsuń