wtorek, 25 lipca 2017

,,A ja mam swój intymny mały swiat"-srebrne półksiężyce mogą wskazać drogę wam.......

                 

                       Wspomnienia z wystawy, która jeszcze trwa



            24 lipca 2017 r. wernisaż wystawy ,,Mój intymny mały swiat"...
                     w CIT Gryfino, wystawa potrwa do 17 sierpnia. 
Zapraszam




                                   Salonik ,,Madame de Pompadour"





                                 Razem z mężem - pomocnikiem









                              Pokój i kuchnia z mojego dzieciństwa





                                            Nadciągają goście




                                 Tadek Wasilewski- przyjaciel, plastyk, muzyk 




                                          Moja wnuczka Wiktoria

   


W pierwszym domku mebelki z 1923 roku w drugim kuchnia mojego dzieciństwa





                                              Salonik z bliska





                                                   Koleżanka Maria





                                        ,,Cukiernia w walizeczce"





                                Zakład zegarmistrzowski w zegarze





                                                  Moi mili goście








                           Oryginalna porcelana niemiecka i francuska




                                       Sypialnia mojego dzieciństwa





                                          Sala gimnastyczna





                 Instrumenty, które robię do przyszłej opery francuskiej





                                       Przemowa na otwarcie wystawy





                                           Pokój stołowy- z dziecięcych lat





...................... również piękny widok za oknem na most i rzekę Odrę





                                                 Goście -przyjaciele








                            Marek Brzeziński- przyjaciel-artysta





                                                Zakład Szewski






                                            Salonik z lotu ptaka




Dziękuję gościom za piękne kwiaty i za odwiedziny ,,mojego intymnego, małego świata" i zapraszam .

3 komentarze:

  1. Serdeczne gratulacje. Wspaniała wystawa,szkoda, że tak daleko. Dziękuję, że zamieściłaś zdjęcia, będę miała choć wyobrażenie o niej. Pozdrowionka.☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bravo on your One Woman show and how Wonderful to be able to see your work on display in public! You look Happy and so do all of your guests!
    Well done! :D

    elizabeth

    OdpowiedzUsuń