piątek, 13 września 2013

Obrazy, zdjęcia i ramy skala1:10



To ja i moja siostra, takie zdjęcia portretowe wisiały w pokoju stołowym, 
więc należało je  zrobić




 Przygotowałam ramki z balsy, nakleiłam na kartkę papieru dla zachowania kąta prostego i dla wzmocnienia




                           Opiłowałam, żeby były równe i proste




        W necie poszukałam podobnych- prawie takich samych obrazów ram, skopiowałam i wycięłam


                                                     

                                                  Nakleiłam na przygotowane ramy





                                W środku umieściłam małe zdjęcie i  nałożyłam pleksi


                                   

      Boki  wewnętrzne i zewnętrzne  ramy pomalowałam złotym lakierem do paznokci


                                               

                                                Tak samo zrobiłam z drugim zdjęciem


                                                                  

                                                                      Nasze  portrety gotowe


                                                             

                                                               Już wiszą na swoim miejscu





              A tu portrety dziadka Wawrzyńca, babci Wiktorii i rodziców



4 komentarze:

  1. Ależ klimat powstaje! Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ukończyłam pokój stołowy, chyba po niedzieli go pokażę w całości. Pozdrawiam

      Usuń
  2. W pierwszej chwili pomyślałam, że na portrecie jest Pani córka - Dagmara! :D
    Chyba jest do Pani bardzo podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie coś w tym jest, przecież to moje geny. Pozdrawiam

      Usuń